oriëntatiedag in Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Elise Vanderheyden - WaarBenJij.nu oriëntatiedag in Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Elise Vanderheyden - WaarBenJij.nu

oriëntatiedag in Swaziland

Blijf op de hoogte en volg Elise

07 Juli 2015 | Swaziland, Ezulwini

Vandaag was onze eerste echte dag in Swaziland. Na het ontbijt was het tijd om het dorp in de buurt te ontdekken, maar omdat ik me niet helemaal goed voelde, ben ik in de lodge gebleven. Dit heeft geholpen en nu ben ik weer helemaal top.
In de namiddag kregen we eerst een oriëntatie over het vrijwilligerswerk en Swaziland zelf. Heel veel zijn we nog niet te weten gekomen, want hij wilde nog niet zeggen wie welk project had. Ik denk dat ik het sociale project heb en dus ga helpen met de kinderen. Nadien kregen we nog een oriëntatie over wat we in het Krugerpark kunnen doen en wat we kunnen doen op onze vrije dagen in Swaziland. In het Krugerpark gaan we waarschijnlijk elke voormiddag een gamedrive doen en in de namiddag kunnen we dan op de kampplaats blijven, zwemmen in het zwembad (niet in de meren of rivieren, want dan kom je misschien niet meer terug ☺). Je kan ook altijd kiezen om nog een extra gamedrive te doen. We gaan ook een nachtsafari doen (alhoewel, nacht=half 5 ’s avonds vertrekken, want dan wordt het al donker) en een geleide wandeling. Ik neem mijn tablet mee, maar kan niet garanderen dat ik iets post, want ik weetniet of er altijd internet zal zijn. We blijven 4 nachten daar en keren nadien terug naar Swaziland. Hier beginnen we dan aan ons vrijwilligerswerk. We hebben ook enkele vrije dagen, waarop we verschillende dingen kunnen doen, zoals hiking, quad rijden, zipline, ... Ik ga dan ook proberen af te spreken met Sabelo.
Morgen vertrekken we om 9u naar het Krugerpark, dus op tijd naar bed!

  • 07 Juli 2015 - 20:40

    Mama:

    Voor ons was dit nieuws natuurlijk geen nieuws meer aangezien je daarstraks met Face Time al alles uit de doeken hebt gedaan. Dus dit keer ga je echt kamperen tussen de wilde dieren! Benieuwd of je goed gaat kunnen slapen. Hopelijk slaap je niet samen met een andere sh***tluis, want dan wordt het pas echt leuk! Grapje!!!! Veel plezier, ik hoor het wel! X

  • 07 Juli 2015 - 23:31

    Erwin Vanderheyden:

    amai Elise,

    gij zijt duidelijk een avontuurlijk type, ikke al keijaloers op uw reis hoor, geniet met volle teugen!
    Heb mij ingeschreven voor uw verslagjes, die heel leuk geschreven zijn. ik kijk al uit naar het volgende

    Groetjes,
    Nonkel Erwin


  • 08 Juli 2015 - 10:20

    An Michiels:

    Hey Elise, wij volgen je reisverslagen vanuit Sevilla; kei leuk! Hoe vallen je reisgenoten mee? En hoe zit dat met die 2 mannelijke slaapgenoten?!

  • 08 Juli 2015 - 19:20

    Alexis:

    OOOOH GOD, Ik wil zeggen... Geniet er van en kom héél terug! De groetjes aan Simba van onze jongens ;)

  • 08 Juli 2015 - 20:12

    Patrick Beauquesne:

    Veel plezier daar in Afrika en Swaziland .... jaloers jaloers jaloers .... geniet ervan en ik kan je garanderen als je zo'n 'echte' olifant voor jou in Krugerpark ziet staan ... dan zijn die van de zoo van Antwerpen maar speelgoedbeestjes !!

    Doe iedereen daar de groetjes als je ze kan ontmoeten !!!



  • 08 Juli 2015 - 21:45

    Carine:

    knap dat je dit aandurft. Een ervaring om nooit meer te vergeten.

  • 09 Juli 2015 - 07:33

    Lieve Vervoort:

    wauw, tof! ben benieuwd naar je belevenissen ....
    geniet er vooral van!

  • 09 Juli 2015 - 08:28

    Hilde Vanderheyden:

    super.!.!. Zo te lezen veel afwisseling ...k zou denken.,als je trug bent...ervaring rijker ...

  • 09 Juli 2015 - 21:23

    Rita De Ridder:

    Heel veel plezier daar. Geniet van je vrijwilligerswerk en van je vakantie!
    Ik volg jou reisverslag....

  • 09 Juli 2015 - 22:11

    Griet Van Oudheusden :

    Succes Elise! Knap wat je doet!

  • 10 Juli 2015 - 16:23

    Martine Van Mechelen:

    Amai Elise,
    Gamedriven, ziplinen... klinkt allemaal spannend, al weet ik niet wat ik me daar allemaal moet bij voorstellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Hey, Ik ga een hele maand op reis met Activity International. Hier kan je mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 3829

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Back to Afrika

Landen bezocht: