update Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Elise Vanderheyden - WaarBenJij.nu update Swaziland - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Elise Vanderheyden - WaarBenJij.nu

update Swaziland

Blijf op de hoogte en volg Elise

23 Juli 2015 | Swaziland, Ezulwini

Allereerst mijn excuses voor het niet plaatsen van een bericht voor lange tijd. We hebben gewoon een aantal problemen gehad met het internet, waardoor het er niet van kwam.
De dagen dat we in Swaziland waren, zijn we in de voormiddag altijd naar de NCP gegaan en in de namiddag stond er dan een andere activiteit op de planning. Ik ben niet elke dag mee geweest, omdat ik ziek was. Het was een superleuke ervaring, wel erg moeilijk. Elke dag was er een ander aantal kinderen, vermits het vaak afhing van het weer. Het leek ook of ze goed Engels konden vermits ze konden tellen in het Engels en groenten en fruit konden opnoemen. Als je hen echter vroeg om echt iets te tellen, lukte dit niet. Hopelijk hebben we ze op de korte tijd dat we er waren toch iets kunnen bijleren.
Een van de dagen dat ik niet op de school was, was er een brand. Gelukkig was James mee gegaan met Yazmin. Hij heeft geholpen met de brand te blussen, terwijl zij de kinderen wegbracht van de brand.
In de namiddag hebben we Siswatilessen gehad, maar ik kan nog steeds maar een paar woorden zeggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Hey, Ik ga een hele maand op reis met Activity International. Hier kan je mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 3834

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Back to Afrika

Landen bezocht: